idamedin

Alla inlägg under oktober 2010

Av ida medin - 31 oktober 2010 19:37

Jaaaaaaa....jääävla skit dag!! förutom att jag óch Tove var på hundön, det var kanske hur roligt som helst :D

Men jag har feber och mår pisssssssssss...men annars rullar mitt liv på galant alltså.

Äh fan jag orkar inge mer. HAJ

Av ida medin - 29 oktober 2010 13:29

YO!

Det var år sen jag skrev nu, Men nu tänkte jag uppdatera lite. Det har varit så mycket nu på senaste tiden så jag har liksom inte haft varken tid eller lust att skriva om mitt ganska tråkiga liv.

Just nu bor jag på Öregrundsgatan i väntan på en lägenhet. Har varit på några visningar utav rum och lägenheter, men inget som jag har fastnat för riktigt. Men nu ikväll så ska jag iväg och kolla på en liten lägenhet någonstans, kommer inte riktigt ihåg vart. Vi får väl se om det är något som jag tycker om. Sen på söndag ska jag till Danderyd och kolla på en nyrenoverad etta, den hoppas jag på.
Dagarna går så sjukt snabbt här, jag hinner knappt med. Jag jobbar typ fyra gånger i veckan sen gör jag inte så mycket mer.
Ikväll ska vi iallafall ha myskväll, Tove ska laga mat åt mig och Johanna =)
imorgon vet jag inte riktigt om det blir lugnt eller om det blir partajjjjj. Om det blir fääst så ska vi iallafall förfesta här och utklädnad är ett måste.

Ne nu ska jag ta en paus i mitt datanördande och Johanna i sitt pluggande och laga lite mat. Förhoppningsvis så skriver jag något mer, ikväll kanske . Vem vet ?!


Hörs hane haaaj!    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards