idamedin

Alla inlägg under november 2010

Av ida medin - 7 november 2010 23:28

hejhejhejhejhejhejhej.......
Jag sitter här i min ensamhet...kollar runt på facebook, där händer det aldrig något nyttttttttttt.blääääääääänfonwpnpiwtr
Ne men ikväll så har jag bjudit lottapotta på middag här i min fina lyaaaaa. Kött beo och en sallad, det är grejjer det serrrrrru. Vi drack lite bubbel och snackade lite skit, as nice faktiskt!
Imorgon jobbar jag, börjar dock inte förens halv treeeeeee och jag är lycklig över deeet. Jag tror jag ska åka ut tidigare så att jag kan burns some moneeey liksooom.
Och nu är det såhär att om en vecka fyller min filur Tove 20!!!!!! wiiihoooo, snacka om att det ska fiiiras alltså. !!!!!!

Ne nu ska jag borsta mina gaddar och sedan gosa ner mig i sängen med min nyss boook!!
HÖRS

MYS

Av ida medin - 7 november 2010 11:00

hejhejhejhejhej....
alltså jag mår hur bra som helst just nu...Har fått en liten lägenhet på 30 kvm vid gullmarsplan. Den är helt nyrenoverad och fan så snygg alltså, yey. Det rullar på riktigt bra med jobb också, har fått tre dagar till att jobba på så nu har jag väl en halv tid typ, wiiiie.
Har myst med Emmsi några dagar och tagit igen lite snack med hennne, sjukt kul och sjukt mysig människa :D
Den här helgen har min underbara mamma varit på besök här i storstaden, hon stooormtrvis hääär. Hon har pysslat om min lägenhet hur mycket som helst och nu känns det som ett hem. I fredags var vi på fotografiska och det var ganska coolt faktiskt, vart får människor alla sina ideer ifrån egentligen? haha.

Igår jobbade jag från 11-18 och sedan fick jag springa till pendeltåget för att hinna med att följa med mamma och co på ronny eriksson på scala teatern. Jag hann iallafall och det var kanske hur roligt som helst. Vilken människa han är alltså. IMPONERAD.


Ne nu ska jag fika med mamma innan hon lämnar mig här :(


Hörs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards