idamedin

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

big city life

Av ida medin - 29 oktober 2010 13:29

YO!

Det var år sen jag skrev nu, Men nu tänkte jag uppdatera lite. Det har varit så mycket nu på senaste tiden så jag har liksom inte haft varken tid eller lust att skriva om mitt ganska tråkiga liv.

Just nu bor jag på Öregrundsgatan i väntan på en lägenhet. Har varit på några visningar utav rum och lägenheter, men inget som jag har fastnat för riktigt. Men nu ikväll så ska jag iväg och kolla på en liten lägenhet någonstans, kommer inte riktigt ihåg vart. Vi får väl se om det är något som jag tycker om. Sen på söndag ska jag till Danderyd och kolla på en nyrenoverad etta, den hoppas jag på.
Dagarna går så sjukt snabbt här, jag hinner knappt med. Jag jobbar typ fyra gånger i veckan sen gör jag inte så mycket mer.
Ikväll ska vi iallafall ha myskväll, Tove ska laga mat åt mig och Johanna =)
imorgon vet jag inte riktigt om det blir lugnt eller om det blir partajjjjj. Om det blir fääst så ska vi iallafall förfesta här och utklädnad är ett måste.

Ne nu ska jag ta en paus i mitt datanördande och Johanna i sitt pluggande och laga lite mat. Förhoppningsvis så skriver jag något mer, ikväll kanske . Vem vet ?!


Hörs hane haaaj!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida medin - 25 mars 2011 10:37


Hej hej hej.....Jag är skit dålig på det här med att blogga men jag ska försöka förbättra mig en aning. Just nu sitter jag och äter frukost och pluggar på högskoleprovet. Det ska jag göra nästa helg och jag är hur nervös som helst för det är fan in...

!

Av ida medin - 10 mars 2011 11:32

Nu kommer Alex snart hit för att hämta upp mig så att vi kan åka tillbaka till Sollefteå. Ikväll ska jag nog plugga lite för jag kommer inte få så mycket gjort i helgen tror jag ;)Imorgon ska jag sola lite och sen ska jag och Jenny göra lite saker in...

Av ida medin - 9 mars 2011 20:52

  2010-2011                           

Av ida medin - 9 mars 2011 17:18


   Jag glömde, jag har ju skaffat lite längre man också ;)

Av ida medin - 9 mars 2011 17:08

Det är vad jag är på att blogga, totalt värdelös! Jag börjar alltid skiiiit bra och skriver typ varje dag men sen dör det ut ;)Ja det lär ha hänt en massa sedan jag skrev här sist gång. Jag har varit i Stockholm och firat min födelsedag med mina älsk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards